Wednesday 28 December 2011

Wan Ruzana

Lepas break dengan Yun ntah cam ne leh suke kat Wan Dixie nie..Dia naseb lebih kurang sama..tapi dia lagi parah..Wan couple ngan Sue da 2tahun lebih..tapi dalam 2tahun Sue selalu wat hal..lagi2 suka dalam diam contact n couple balik dengan ex penk dia Spidey..Sue jenis tipu kiri tipu kanan..kalau leh dua2 dia nak..Wan sebab sayang giler kat Sue dia selalu sanggup terima Sue..ada sekali biler dia post 1 lagu yg ada kene mengena dengan Yun saya comment..dan dari situ la kami berkenal dan makin rapat hingga la timbul perasaan sayang..dan last2 kami scandal..dia xnak couple sebab dia masih berharap dengan Sue..saya pon terime..waktu bersama macam2 hal tentang Sue timbul dalam hubungan kami..tapi waktu bersama Wan memang terasa bahagia jugak..walaupun x sebanyak kenangan dengan Yun tapi saya tetap akan ingat setiap detik bahagia waktu bersama..saya sangat suke tengok dia merajok muke marah..comel..dia hitam2 manis..badan taff..biler keluar dengan dia rasa cam x takot orang akan kacau..rasa safety..dia jenis caring,penyayang dan manje sebenarnya..kadang kami gado pasal Sue tapi x sanggup marah dia biler dia dengan muke sedih kesian dia comel sangat2..tapi akhirnya dia da pergi balik pada Sue dan kami break..memang saya taw nie la ending nya tapi saya masih amek berat tentang dia dalam diam..saya usha FB dia lagi 1 Cienta Giela Zan..selalu gak tengok blog dia n Sue dapat taw mereka selalu gado lagi..kadang rasa macam nak contact dengan Wan tapi fikir2 balik maybe dia da x perlu saya lagi kot..saya harap dia akan jage diri baik2..dia selalu hidung berdarah lagi2 time stress tension pale dia akan sakit..harap2 Sue Mohd Anuar berubah la perangai tue dan jaga Wan lelok..Masyammm,musyukkk harap kamu bahagia..awak dan ana tetap dalam ingatan saya sampai biler2 <3

No comments:

Post a Comment